min kompis ♥


lovisa.


teeest


mat


Kollat in gymmet idag!


Förlåt inte bloggar något idag förräns nu. Ni förstår jag har varit och prov tränat på gymmet
och få 12 dagars provträning nu, härligt! Ska ta mig en lång skön dusch och sätta mig och mysa
framför tv tänkte jag.

Sen letar jag efter en sommarklännining, vardags klänning lix.
 Är det någon som vet en sida man kan hitta lite fina, blommiga, sommar klänningar?

Vill ha!



Min ängel


Älskar solen!




Sitter ute i solen och läser tidningen CHIC om lite klädtips till sommaren.
Har så mycket kläder jag vill ha nu till sommaren så är nog dags att börja shoppa nu så
det inte tar slut. Fick dessutom ett par nagellack med riktiga läckra färger, är inte helt fel!

Nu ska jag dra och träna alldeles strax, ha en solig underbar dag!

Mobilbild


Bilden blev dålig  dessutom sne.
Såg iaf ut såhär idag dock hade jag behövt mindre kläder för det var riktigt varmt idag!

Skrynklig blårandig tröja


Hade min blårandiga på mig idag. Dock somnade jag en stund förut så den är lite
skrynklig på bilden, haha!

Har bloggat dåligt den senaste veckan men nu är jag tillbaka och ska blogga som aldirg förr!
Ha en fortsatt bra kväll.

Amanda blev kissie!


Förutom att mina ögonbryn blev för mörka och väldigt fula och att Kissies är mycket snyggare
och att det är mitt hår och därför inte så blont och att håret är väldigt platt så tycker jag
själv att jag lyckas helt hyfsat!

Jag valde att försöka föreställa kissies på spexfotot därför att jag tycker hennes blogg är
intressant och läsa, jag tycker hennes tips på kläder och hennes vardag och träning är skoj!
Tycker det inte är något fel på henne, så ville likna henne sen fanns det fler anledningar till
men det talar vi inte om här, hih! VAD TYCKER NI? ÄR JAG NÅGOT LIK KISSIE?


Köpte nya skor idag - Rosa converse & Vita ballerina




Tyskland och polen

Har ni saknat mig? ja det får vi väl hoppas!
Kom hem i fredag från en intressant och trevlig resa. Har vilat denna helg
och umgåts med pojkvännen hela helgen så inte känt för att blogga.
men nu är jag tillbaka!


















Är så taggad!


Lovisa som tagit bilden, mitt hår är fult så tog bort mitt ansite&hår.

Nu är det såhär att imorgon bege jag mig med bussen på studieresa
med skolan och det gör jag imorgon! Vi ska åka till tyskland och polen
för se koncentrationslägrerna(?) kommer inte blogga förens jag kommer
hem igen på fredag eftermidda, NI FÅR HA DET KANON UTAN MIG ;)


Christina Perri


Blonda slingor


Fattar inte varför vissa bilder bli sena när man lägger upp dom från mobil, blir lite smått tokig!
aja, får se vad jag hittar på tills pojkvännen kommer tillbaka, ha en bra lördag alla!

Ber om ursäkt för..

.. jag bloggade väldigt dåligt igår.
Ni förstår direkt efter skolan åkte jag till frisören för slinga håret, var klar 10 i 6
då min fotbolls samling till matchen var kvart i, så var raka vägen hem och sen packa
om väskan ta sig en godis bit för var vädligt hungrig och sedan bege sig till matchen.
Men resan var inte slut där, matchen var klar sådär ungefär kvart i 9 sen skulle jag dra
till pojkvännen lite snabbt, så hann knappt vara hemma 10 min! Älskar att ha saker och
göra men stressa är lite jobbig ibland ;)

Kan vissa bild på håret senare :)

Se ut ungefär såhär på skolavslutningen?


Rosa och vitt är det jag tänkte satsa på denna skolavslutning!

Bakar vit kladdkaka igen!


Såhär blev kakan förra gången och just nu ligger mitt andra försök i ungen!
Vi ska ju baka till marknaden på lördag så fick bli en liten vitkladdkaka.
Idag har jag tagit spruta, hem och äta grillat och nu bakar jag lite, får väl kanske ta
mig ett smakprov sen! hoppas ni haft en kanon dag med detta fina väder!

andra maj

Såhär trevligt ha jag det i solen med massa läsning på provet imorgon. Kan Inte annat än att säga att vädret idag har varit helt underbart! Ha en fortsatt Trevlig dag!

Blubb


Mysigt att solen börjar titta fram


Igår var det valborg och jag var hemma hos min pojkvän. Vi tittade på brasan och
köpte ett par lotter och hade det bara trevligt!
Idag har jag inte annat än solar och chillat. Framåt eftermiddan så drog jag ut för åka
lite inlines med lovisa och vi satte oss på en brygga och solade lite, har ju varit ett toppen väder!

Kan inte annat än att säga att jag hoppas ni haft en bra valborg alla!

RSS 2.0