min dag med lovisa

Filmat idag för en sak i skolan. Spelade match sedan, förlorade men Tycker vi kämpase på bra!

köpt nya fotbollsskor!

Köpte nya fotbollsskor idag! Super glad. Imorgon ska jag inviga dom med Att spela säsongens första serie match, yea tagga nu tjejer!

börja locka håret hela tiden?

Kalmar idag åkte sedan hem och begav mig på kalas hos kusin. Ha en bra lördag!

I'll love you for a thousand more


såhär såg jag ut idag


Ny header, tryck F5 om du inte ser


Ibland tröttnar man på att ler och visar hur man känner.

Är absolut inte på hurmör ikväll men ska försöka blogga mer nu under helgen, godnatt!

Don't cry say fuck you and smile


Ariana Grande


Skärpning nu amanda!


Jag ska skärpa mig nu,
börjar bli lite för lite inlägg här nu!
Blir att dra på lite innebandy avslutning senare och se vad tven har att
erbjuda ikväll!

what doesn't kill you makes you stronger


Min dag rullade på, simmade idag, slapp lite vanlig skola! Ganska mysigt faktiskt eftersom att vi bada
bubbelpool det mesta tiden och köpte oss en läsk påvägen hem, inte helt fel. Sitter och snacka skype med
min kära vän som jag väldigt ofta gör. Dagen var helt okej iaf och jag hoppas ni också haft en helt okej måndag!

Weheartit







det eviga pluggande

ledsen, men kan inte skriva något mer än detta idag för måste plugga så mycket jag kan
tills provet imorgon, 40 sidor och vore skönt om jag blev godkänd, vi hörs imorgon igen!

I'll Always Remember You


Always knew after all these years
There’d be laughter there’d be tears
But never thought that I’d walk away
with so much joy but so much pain
And it’s so hard to say goodbye


Köpa eller inte köpa


Ska man våga köpa denna lite små söta väskan, den är inte så stor men det kanske är skönt också,
bara ha en liten väska med plånbok och mobil i, hiss/diss?

En bild som nog aldirg kommer bli klar


Förlåt för dåligt bloggande, men går i skolan och haft saker och göra efter och varit ganska
trött denna vecka så inte hunnit blogga så mycket denna vecka, ber om ursäkt ska skärpa mig!

Men nu måste jag fixa klart lite saker så jag får önska er en bra kväll!

tips

Här kommer lite tips på vita klänningar jag funnit till Jenny&Madelene speciellt,
hoppas det är något som ni tycker är fint..

1




Har inte kollat allt. skulle säkert finna fler men det får bli någon annan dag!


Dom blåa byxorna är super snygga!


moha

hej lovisa här jag har smygt in på amanda blogg hejdå

Från Kalmar FF matchen


Bilden blev sne och kan inte fixa det just nu.

Bilden är från igå när vi tittade på match och ikväll bli det att dra och spela tränings match, skoj!
Ska nog göra lite skolarbete sen dra upp dit, så kommer min kväll se ut, ciao.

Sitter i skolan

hej! sitter i skolan och hann inte blogga igår, somnade sen stack jag
och kollade KFF match, kalmar vann! Sen skulle vi städa hela guld fåglen arena
så var inte hemma förrän sådär kvart i 12.. men ska blogga mer idag!

Ha en bra dag allesammans!

Vill ha sommar och sol


Satt och tittade på lite bilder, gud vad jag vill ha sommarlov och massa, massa sol!


Dagens outfit - gul tröja från cubus




The shit just nu : Säckiga skinnbrallan


Jacquelyn Jablonski på fotot och jag måste säga att hon bär dessa skinbrallor väldigt bra.
Snyggt är det, kanske ska skaffa mig såna jag med? vi får väl se.

Vit kladdkaka




Vet att den är lite sprucken vet inte varför den är det men var ju första gången jag testade på detta.
Tycker själv den ser god ut har inte smakat än så det återstår att se! Önskar er en fortsatt bra lösdag!

Satt ihop lite saker med en klänning från nelly.com


Lite saker jag köpt idag!









En bok & ett linne - även att jag inte gillar att läsa så blev det en bok och dessutom smink som glömdes
i affären, nu ska jag kolla på tv ha en bra kväll!

Dagens



Klänningar

Tänkte visa lite kläder som jag tycker är snygga, lite tips sådär nu när jag ändå är
inne på det här med klänningar. Så här kommer lite tips till skolavslutingen
eller bara en snygg klänning till ett annat tillfälle!










Beställt klänning nu!


Nu har jag äntligen beställt klänningen som ni ser här över, längtar efter att få den!
Ska ha den på skolavslutningen och ett par söta skor, kanske några av dom ni ser? Dock kan jag
inte gå i klackar och dom är lite för stora men sjukt snygga! Vi får se vad det blir.

Har ni börjat kolla efter vad ni ska ha på skolavslutningen?

Kollat gym idag!


Nu börjar det närmar sig slutet av lovet och varit väldigt skönt  med kan jag inte annat än att säga
även att det gått fort. Har kollat på gym idag med Sanna för tänkte börja gymma, känns skönt!
Har även stått och snackat lite lovisa, signe och josefine mycket trevligt nu ska jag titta på tv
och kolla lite på kläder, kan visa lite vad jag vill ha senare, kan inte annat än att säga att jag önskar
er en fortsatt bra kväll!

Gårdagens


Blev en enkel kofta med en vanlig svart linne.  Bilden var så ful så målade lite på den.

Jeans





Går inte, blogga mera ikväll!

Åker hem ikväll, kan blogga då för just nu vägrar denna skit lägga upp bilder därför det inte blev något inlägg igår..

<3

leker med baby så kan inte blogga så mycke, önskar er en bra söndag!

med baby

ärskrkc är hos baaby nu och skriva från mobilen, får väl Hoppas att det ser hyfsat bra ut! Ha det bäst.

skriver från mobilen!


SNYGGT




Tänd ett ljus och låt det brinna..



Samsung Galaxy Note





Från liten mobil till en lite större, än så länge så känns det bra men fattar ju noll men man lär sig ju!
Spelade mot vårara föräldrar idag på innebandyn, blev lika men det var roligt. Jag önskar er en bra tisdag!

Gina tricot - Lila, rosa & grön









New york



Så är ser dagens outfit&facelook ut
Och nu blir det snart att åka till min otrolig saknade pojkvän!

SVART & VIT









Fair Play Cup


Spelat innebandy hela helgen, gick hyfsat fredag&lördag men eftersom det bara var en grupp
så åkte vi inte ut , vi spelade i morse, vann och gick till semifinal där vi spelade en vädligt bra
match mot ett riktigt duktigt lag så kan inte annat än att säga att det var sjukt bra kämpar tjejer!
förlorade och vi blev då tre. 

Ja, hoppas ni haft en bra helg allesammans!

RSS 2.0