innebandy hela helgen


Bjuder på en gammal bild för jag inte haft tid och ta nya eftersom jag har tränat och
kommer typ göra hela helgen, ska nämligen spela cup nu fredag-söndag, kommer bli skitnice!

Så kommer inte blogga så mycket denna helg därför önskar jag er en fin helg nu!


loreen


Gult är absolut inte fult


Måste säga att dessa gula byxor till en vit snygg tröja är så snyggt, så snyggt!
Jo, inte hunnit blogga idag, var trött efter skolan så la mig och sov lite innan träningen, så skönt.
Men är tillbaka och ska försöka ta mera nya kort, vet att det bara är för det mesta gamla
bilder, ska skärpa mig! Hoppas ni haft en bra onsdag.

Rebecka Skiöld Nielsen





Då åkte den sista favoriten ut så finns ju ingen meningen att titta mera på top model svergie
när inte favoriten vann, *sadface* Tittar ni på top model sverige, isf vem tyckte/tycker ska vinna?

Skola, träna, sova, skola, träna, sova osv..



Mina dagar ser precis likadana ut nästan så tänker sluta berätta mina dagar om det inte hänt
något intressant för en gångs skull, haha! Lovar, ni kommer inte saknar det.
Men vad jag kommer skriva om ist lär vi väl märka!

Åh vad underbart det är med lite sommarvärme!


Inte långt kvar till den efterlängtade sommaren!

Dagens vill ha - Gina tricot


Dagens outfit - Lång kofta


Lång kofta - ullared || Linne - Gina tricot || Tights - Gina tricot

Dagens vill ha - färgglada blommiga gina tricot tröjor!



blå tunga


Städar

tjenixen! Håller på att städar lite ordentligt nu och kommer hålla på tills jag tröttnat på det.
Vi hörs ikväll igen när jag städad klart, ha en bra söndag!

Grillningen igår





Dagens vill ha!






Grillning på G!




Drar och grilla med dessa underbara människor och några fler kommer bilder på det ikväll!
Önskar er en toppen helg!

Kalmar


Köpt - Gina tricot

Köpt min tröja som jag längtat efter så! Kommer passa perfekt till sommar.


it's take a second to say i love you but a lifetime to show it.


HEJA HEJA HEJA!


Ska vara på era fina kommentarer ikväll eller imorgon, för
är hemma hos min sötnos just nu och har inte riktigt tid och blogga.
Skola DM i innebandy håller på nu och min skola är med, värsta heja klacken
här hemma vi får hålla tummarna på att dom vinner!

Gina tricot tröjor!


Dagens outfit


blev ingen bättre bild för kameran hann dö inna n jag hann ta det.

Sitter i skolan i sån här vacker dag


Sitter i skolan just nu och har biologi väldigt tråkigt om jag får säga det själv.
Ville bara önska er en super bra måndag!

Tomt


En bild visa har sett tusen gånger men som jag ändra tänker visa.

Pluggar som en dåre till provet! fast så var det inte riktigt så. Hade behövt plugga som en dåre
men orkar helt enkelt inte... Så Pluggar bara lite lagom medans jag prata med
min kära vän på skype. Det har varit en helt vanlig måndag så tänker faktiskt inte skriva
mera för det finns inget att skriva.


I don't wanna change


Dagens vill ha!


'Cause it's so hard to say goodbye






Yesterdays Gone We Gotta Keep Moving On


I’m So Thankful For The Moments So Glad I Got To Know Ya
The Times That We Had I’ll Keep Like A Photograph

Wild ones


Lite små irriterad..


Nu har man varit hemma ett tag för flickorna är och hälsa på. Börjar bli lite sur på min dator för allt cpar
sig, åh börja bli galen! Har haft en toppen helg med baby. Har ni också haft en bra helg?

Klänningar





 

Någon tips på klänningar? Sommarklänningar eller skolavslutningsklänning?
Skulle verkligen uppskattas!

When I look into your eyes It's like watching the night sky or a beautiful sunrise...



Satan i gatan


Här går det undan! fixar&trixar för ska snart bege mig till baby, kommer spende nästan hela
helgen med honom. Hinner faktiskt inte säga så mycket mer så jag önskar er en otroligt mysig helg!

Sur på bloggen!


Som ni kanske ser så är alla inlägg borta, det är för jag tog bort denna blogg och
tog tillbaka den för header cpade sönder och blev inte alls som jag ville...
Nu börja det bli som jag vill men finns mycket i bloggen jag behöver ändra för känna mig
nöjd, så det kanske kommer se lite rörigt ut..

RSS 2.0